Naturalna woda kokosowa RiRi



Witam!
Oj dawno mnie tutaj nie było prawda? Niestety nie mam w ostatnim czasie jakoś weny do gotowania chyba się wypaliłam. Mąż długo pracuje i nie mam dla kogo gotować i wymyślać. Nasz dziadek, jak to dziadek - jest wybredny i wiele dań nie zje. Dlatego jest, jak jest...

Zmieniając temat: dzisiaj przychodzę do Was z moją opinią na temat bardzo ciekawego napoju, a dokładniej wody kokosowej RIRI, ale czy ta wspaniała woda, przypadła mi do gustu? Czytajcie dalej...


Skład: naturalna woda kokosowa. Zużyć w ciągu dwóch dni od otwarcia :)


Cena i dostępność
250 ml - to koszt ok 8 zł - 10 zł
Taką wodę kupimy w sklepach stacjonarnych np. 
Alma oraz przez internet, a nawet bezpośrednio na stronie RIRI.


Co nam mówi producent?

Woda kokosowa jest naturalnie bogata w 5 podstawowych elektrolitów – jony potasu, wapnia, sodu, magnezu i fosforu. Elektrolity wspomagają proces nawadniania organizmu i odgrywają kluczową rolę w funkcjonowaniu nerwów, serca i mięśni.


Od tysięcy lat woda kokosowa jest czystym źródłem nawodnienia, odżywienia i dobrego samopoczucia mieszkańców tropików.



W niektórych kulturach drzewo kokosowe powszechnie nazywane jest „drzewem życia”. Ma bardzo wszechstronne zastosowania gdyż każdą jego część można wykorzystać. Na przykład olej kokosowy pełni funkcję naturalnego czynnika nawilżającego skórę i włosy oraz jest bogatym źródłem potasu – znacznie bogatszym niż banany.



W regionach takich jak Azja Południowo-Wschodnia, Południowy Pacyfik, Karaiby i Ameryka Południowa (Brazylia jest jednym z głównych producentów), woda kokosowa stanowi słodką, naturalnie niskokaloryczną i łatwo dostępną alternatywę dla wody czy słodzonych napojów i soków.




Tak naprawdę pierwszy raz w życiu spotykam się z takim produktem czyli z wodą kokosową. Nawet nie miałam pojęcia, że taka woda istnieje. Nie mogłam się doczekać, kiedy przesyłka do mnie dojdzie i spróbuję ten specyfik. Przyznajcie sami, że rzadko się spotyka taki napój :)

Gdy otrzymałam napoje do testów od razu przystąpiłam do konsumpcji i pierwszą butelkę od razu przelałam do szklanki. Woda jest mętna i nie latają w niej żadne farfocle. Zapach jest słodziutki i miły dla noska. Woda w smaku jest bardzo, ale to bardzo słodka, aż mdła. Niestety większa ilość nie przeszła mi przez gardło. Robiąc testy na glukozę w ciąży, miałam podobne wrażenie pijąc ją. Niestety, wielka szkoda, że mi nie posmakowała, ale poczekałam na męża i jemu też dałam spróbować i mój małżonek ma podobne zdanie do mojego. Niestety woda kokosowa RiRi nam nie posmakowała. Mimo, że jest to produkt w pełni naturalny. Wiem, że można z niej przyrządzać różnego rodzaju drinki alkoholowe i bezalkoholowe i w tych wariantach jeszcze nie próbowaliśmy. Piliśmy ją samą, ale jeszcze spróbujemy w jakiejś kombinacji alkoholowej. Dam wam znać oczywiście. Na obecną chwilę jesteśmy na *nie*, ale jestem pewna, że znajdzie ona swoich zwolenników. Ciekawa jestem czy znacie bądź kojarzycie taką wodę kokosową?

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Też jej nigdy nie piłam, ale nie mam na nią ochoty po opisie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie piłam wody kokosowej i zastanawiam się czy by mi smakowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam zbytnio za takimi napojami :)
    Wolę zwykłą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piłam wodę kokosową ale z puszki i byłą średnia ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę że "istnieje" taka woda kokosowa, coś nowego. Lubie kokosy , będąc w Almie nie omieszkam aby nie kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy to byłby mój smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woda kokosowa to idealny dodatek do drinków, jednak wypicie jej w większych ilościach grozi biegunką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam wodę kokosową. Sama w sobie jest faktycznie średnia w smaku, ale za to jest znakomita do koktajli. Z ananasem czy innymi egzotycznymi owocami jest świetna :) fajnie przełać smak koktajlu także odrobiną cytryny :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka