Sałatka z makronu tortellini



W ostatnim czasie dość głośno w internetach o tej sałatce z makaronu tortellini. Już nie raz mi się rzuciła w oczy, aż w końcu postanowiłam ją przyrządzić. U mnie wyszła z przeglądu lodówki, czyli to co miałam akurat pod ręką, ale możecie do niej dodawać co chcecie. Fajnie by smakowała z serem, marynowanym kurczakiem czy kabanosem. Moja jest dzisiaj okrojoną wersją, ale i tak bardzo smaczną :)


Składniki
1 opakowanie makaronu tortellini
1 łyżeczka posiekanego świeżego koperku
3 plastry ananasa z puszki
3 łyżki majonezu
Sól i pieprz do smaku
1/3 łyżeczki suszonego czosnku
Kilka plasterków szynki 1 świeży mały  brokuł


Przygotowanie
Gotujemy całe opakowanie makaronu we wrzącej i  osolonej wodzie.  Następnie dzielimy brokuł na mniejsze różyczki. Wrzucamy je do wrzącej i osolonej wody. Gotujemy ok 4 minut. Wszystko studzimy i przekładamy do jednej miski. Następnie dodajemy pokrojoną szynkę, ananasa i koperek. Doprawiamy do smaku i łączymy z majonezem. Taką sałatkę warto schować na pół godziny do lodówki, aby smaki się lepiej ze sobą połączyły. Prawda, że jest to mega prosta i szybka w wykonaniu sałatka? Znacie? Lubicie, a może zrobicie?

Smacznego!


41 komentarzy:

  1. Sałatka wygląda pięknie! Na pewno w wolnym czasie sobie taką przygotuje.
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę, obserwuje i życzę miłego weekendu. ♥
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. z tortellini robię czasami sałatkę :) choć częściej je zapiekam w sosie pomidorowym i z serem na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam taką, ale dawno nie robiłam,dzięki za przypomnienie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką sałatkę chętnie bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam kiedyś taką sałatkę :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam. Muszę ją zrobić, bo dawno jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie tortellini z jakim nadzieniem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, a teraz zapomniałam.....
      Szynka i ser chyba :)
      Kupiłam w Biedronce.

      Usuń
  8. Uwielbiam takie proste i szybkie sałatki! Zainspirowałaś mnie na jutrzejszą kolację:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od czasu do czasu uwielbiam gotować takie smakołyki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię połączenie ananasa z brokułem, a tutaj jeszcze jest smakowity makaron :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest to co lubię - szybko i nieskomplikowanie :) Na pewno wypróbuję przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej wersji nie znam, na pewno wypróbuję:) Z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na szybką i pożywną sałatkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja robię takowe w wersji bez szynki - mniam!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też, ale tym razem miałam resztki i wrzuciłam :)))))

      Usuń
  15. Pycha ! Moja babcia robi podobną, trochę inne składniki, ale uwielbiam tortellini chyba ze wszystkim, więc taką chętnie bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie robiłam sałatki z tortellini, muszę nadrobić, bo przecież pyszne

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja robię z serem pleśniowym, słonecznikiem i pomidorkami koktajlowymi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię sałatki z tortellini :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sałatka wygląda super! Aż się zrobiłam głodna!
    Zapraszam również do mnie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Narobiłaś mi smaka. Muszę koniecznie wypróbować ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na szybką i pyszną sałatkę, na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio robiłam pierwszy raz sałatkę z tortellini i bardzo wszystkim smakowała 😉. Twoja musi być również pyszna 😋! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię i dość często robię podobną sałatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam tę sałatkę i bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To raczej pierogi, a nie makaron. Smaczna wersja.

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka