Catering dietetyczny czyli coś fajnego i ciekawego...


Dzisiaj moi drodzy pragnę Was zaszczycić wpisem na temat cateringu dietetycznego o którym się niedawno dowiedziałam. Wchodząc na stronę Eat Zone buszowałam po niej dość długi czas analizując ją dokładnie. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy na temat takiego kateringu, ale jakich czytajcie dalej...


Katering dietetyczny jest dopiero od niedawna w naszym kraju, ale widzę, że się bardzo przyjął i ma się coraz lepiej i posiada swoich zwolenników. Ale co to jest ten catering dietetyczny? 

Usługa cateringu dietetycznego polega na dostarczaniu przez kuriera, w opakowaniach jednorazowych, pod wskazany przez klienta adres całodziennych zestawów posiłków o określonej wartości energetycznej. Coraz więcej osób ma fazę na punkcie odchudzania, a my gstronauci w pewnym sensie to wykorzystaliśmy i pomyśleliśmy, aby na tym zarobić. Dlatego stworzono luch boxy z różnymi dietami począwszy od bezglutenpowej, No fish, Optima, Vege itp. Każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Dieta w formie kateringu jest komponowana w zależności od indywidualnych oczekiwań klienta. Z tego typu usług mogą korzystać nie tylko osoby odchudzające się, lecz także alergicy, wegetarianie i osoby zmagające się z cukrzycą. 


Jakie diety oferuje nam Eat Zone?
Optima - czyli zdrowe dania w których skład wchodzi chudziutkie mięsko, rybki, warzywa i produkty zbożowe. Tak naprawdę same dobro...

Kolejną dietą jaką nam oferują to No Fish czyli jeśli nie lubisz ryb i owoców morza, a chciałbyś dać swojemu organizmowi troszkę witamin i cennych kwasów tłuszczowych, to ta dieta jest stworzona dla nas. Tak! Dla nas ponieważ ja nie cierpię ryb i myślę, że sama bym się na nią skusiła z wielką ochotą.

Vege Enjoy czyli laktowowegetarianie, którzy dopuszczają tylko jedzenie produktów mlecznych, jajka i miodu. Taka dieta dostarcza zwiększone ilości błonnika pokarmowego, który utrzymuje uczucie sytości oraz wiele innych składników odżywczych, chroniących przed szeregiem chorób cywilizacyjnych. W takiej diecie nie znajdziecie napewno śmieciowej żelatyny, a także innych konserwantów.

Dieta Fat Killer 5 - dedykowana jest osobą odchudzającym się, regularnie ćwiczącym, które chcą zadbać o odpowiedni dobór składników odżywczych w tym białka. Myślę, że moja aszwagierka z miłą chęcią by się skusiła na taka dietę ponieważ regularnie uczęszcza na siłownię i ma bzika na punkcie zdrowej żywności.

I ostatnia dieta, która jest już dość powszechna czyli dieta bezglutenowa, która polega na eliminacji glutenu z pożywienia. Jeśli jesteś osobą alergiczną lub jeśli chorujesz na celiakię, to ta dieta jest zbawieniem dla ciebie. W ostatnim czasie bardzo wiele osób boryka się z alergiami i przechodzi na dietę bezglutenową. Myślę, że taka dieta będzie zbawieniem dla alergików.

Jeśli chodzi o ceny, to tutaj bywa różnie. Zależy to od konkretnej diety i czasu przez jaki będzie nam ona dostarczana. Tydzień - miesiąc czy nawet rok. Kwestia wyboru...

Myślę, że osoby, które nie mają czasu, ani chęci na siedzenie w kuchni, to takie rozwiązanie jest wprost idealne, a takie obiadki możemy sobie zamówić do pracy, do szkoły, gdzie tylko sobie chcemy. Zazwyczaj są pakowane w pojemniki jednorazowe. Ciekawa jestem czy ktoś z was by się skusił na taką formę żywienia? Na wasze komentarze czekam z wielką niecierpliwością i dajcie znać co myślicie o takim kateringu :)
wpis sponsorowany

Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. Niby opcja fajna, ale takie cateringi są mega drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat lubię gotować domowe posiłki, więc raczej się nie skuszę ale jeśli ktoś nie lubi to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Magdalena - drogie jak drogie. Zobacz tutaj: https://cateromarket.pl/ gdzie masz porówannie wszystkich cateringów w Polsce. Jest drogo, ale jak się dobrze poszpera w porównywarce to są też tanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się podliczy ile się wydaje miesięcznie na jedzenie na mieście to dieta pudełkowa wcale drogo nie wychodzi, przynajmniej u mnie tak było. Teraz jestem na cateringu suvibox, więc już nie kupuję słodkich bułek rano, pizzy na obiad i kebaba na kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś nie ma czasu to rzeczywiście fajna opcja, tylko mam wrażenie, że niezbyt tania. Chociaż fajnie byłoby coś takiego wypróbować, choćby przez jeden dzień :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sporo korzyści przyniósł catering dietetyczny Wygodna Dieta. Posiłki smaczne, zdrowe, przygotowane z wysokiej jakości bezpiecznych produktów, co potwierdza certyfikat HACCP. Taki catering jest bardzo wygodną opcją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że do tej pory zamawiałam tylko catering na imprezy. Oczywiście smak i wygląd wszystkich potrwa bardzo przypadły mi do gustu, tylko nie wiem, czy wprowadzenie takiej diety jest dla mnie. Lubie sobie czasem ugotować coś cięższego, niekoniecznie fit :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też właśnie zastanawiałam się nad tym aby spróbować czegos takiego jak dieta pudełkowa. U mnie w Poznaniu bardzo dużą popularnością cieszy się ten https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-poznan catering dietetyczny i chciałam się was zapytać co o tym sądzicie? Waszym zdaniem to dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś nie mogłam sobie wyobrazić zamawiania posiłków, a teraz? Dieta pudełkowa to mój najlepszy przyjaciel i nie potrafię się z nią rozstać już od ponad roku. Jak się dobrze wybierze firme, to nie chce się rezygnować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli miałabym polecić dietę od siebie, to zdecydowanie byłaby to https://cateromarket.pl/catering-dietetyczny-firma/be-diet-catering Nie pożalujesz tego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka