Robisz domowe przetwory i nalewki? Zobacz jak mogą wyglądać z etykietą od Label Expres

Pewnie nie jedna z nas, albo nie jeden z was robi w domu przetwory, nalewki czy likiery. Zazwyczaj przekładamy je w słoiczki lub butelki i podpisujemy zwykłą taśmą klejącą. Wydaje mi się, że jest to takie mało estetyczne. Zawsze mi się bardzo podobały przetwory na których są ponaklejane piękne i eleganckie etykiety. 

Właśnie niedawno odkryłam takiego typu etykiety. Jest to bardzo fajny i ciekawy pomysł, aby wyróżnić i udekorować swoje domowe wyroby. Takie niepowtarzalne etykiety można zamówić przez internet w drukarni etykiet samoprzylepnych Label. Jest to drukarnia, gdzie możemy sobie zamówić rożnego rodzaju etykiety. Zarówno te małe jak i te duże. Owalne, okrągłe, kwadratowe no do wyboru do koloru. 

Przyznam się szczerze, że dopiero w tym roku po raz pierwszy w życiu robiłam dżem truskawkowy. O dziwo mi wyszedł bardzo smaczny. Byłam z siebie tak dumna, że postanowiłam w przyszłym roku zrobić więcej sztuk i do tego planuję kupić właśnie jakieś piękne i oryginalne etykiety na słoiczki.

Najbardziej wpadły  mi w oko etykiety okrągłe. Będą idealne na moje słoiczki z dżemem truskawkowym. Zresztą zobaczcie sami jak one wspaniale się prezentują.




Tak właśnie prezentują się etykiety na słoiczki o których piszę powyżej. Ale znajdziemy też etykiety na piwo, wino czy nalewkę. Co tylko chcemy :)


Powyższe etykiety możemy zamówić indywidualnie, ale również na większą skalę w większej produkcji. Tak jak niektórzy się bawią w produkcję i sprzedaż domowych wyrobów, to fajnym akcentem będzie niepowyzwalana etykieta. Całość zlecenia od konfiguracji produktu, proces kalkulacji, płatność oraz przesłanie pliku odbywa się online.

Jestem ciekawa waszej opinii na temat takich etykiet.
Czy warto w takie etykiety zainwestować czy raczej nie warto?

Gdzie kupić takie etykiety?
Label Expres
wpis sponsorowany

9 komentarzy:

  1. Wow, etykiety wyglądają rewelacyjnie! Niestety ja przetworów nie robię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robię przetworów, ale te słoiczki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, ja w tym roku zrobiłam agrestowy i jabłkowy dżemik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, wszelkie przetwory czy nalewki robię tylko na własny użytek i mimo iż te naklejki wyglądają naprawdę fajnie, dla mnie są zbędne. Mi wystarczy zwykły pasek z nazwą i datą wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za tekst. W moim przypadku znakowanie przemysłowe okazało się nieco prostsze. Postawiłem na Promark Serwis!

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka