Sałatka makaronowa z mini rurkami i kabanosem


Witam! W piątkowy wieczór zapraszam was kochani na bardzo dobrą i szybką w wykonaniu sałatkę z makaronem i kabanosami. Jest ona naprawdę błyskawiczna w przygotowaniu. Jakoś mnie dzisiaj naszła ochota na jakąś sałatkę i pomyślałam sobie, że mój Maruś też się ucieszy kiedy wróci z pracy. Marek z dzieciakami uwielbiają sałatki i kiedy ją zrobiłam od razu połowa miski została zjedzona. Także śmiem twierdzić, że jest dobra. Ciekawa jestem czy znacie jakieś inne sałatki z kabanosami?



Składniki
2 szklanki ugotowanego makaronu mini rurki
5 łyżek groszku konserwowego
5 dużych ogórków konserwowych
Pół szklanki sera żółtego startego na tarce jarzynowej
Kabanosy wieprzowe ( ilość według upodobań )
Majonez Kielecki lekki
Sól, pieprz i suszony czosnek do smaku




Przygotowanie
Ugotowany makaron umieszczamy w dużej misce. Dodajemy groszek konserwowy i żółty ser. Kabanosy kroimy na małe plasterki, a ogórki w małą kostkę. Wrzucamy je do makaronu. Dodajemy przyprawy i majonez KIELECKI LEKKI
Całość dokładnie mieszamy. Gotowe :)

Miskę z sałatką zazwyczaj foliuję i wkładam do lodówki, aby smaki  się przegryzły.




Do tej sałatki wykorzystałam próbkę majonezu Kieleckiego (lekkiego) - jest to zupełna nowość na rynku o obniżonej zawartości tłuszczu i cukru - 30% . Niebawem trafi on na rynek, gdzie będzie dostępny w spożywczakach.






SMACZNEGO!




8 komentarzy:

  1. Świetna,szybko się robi,składniki takie jak lubię i majonez niskokaloryczne...wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. treściwa sałatka :) ciekawa jestem tego majonezu, chociaż on rzadko gości w mojej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie jadłam takiej sałatki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka sałatka to ja rozumiem :) Troszkę więcej kabanosów i może zastąpić obiad :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka