Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

wtorek, 15 listopada 2016

Kolorowa i bardzo szybka sałatka (idealna do obiadu)


Siemanko!
Lubicie kolorowe sałatki? Ja uwielbiam i tak mnie ostatnio naszło na jakieś warzywka, a w tym samym czasie byłam w biedronce na zakupach i złapałam od razu za mix sałat, rzodkiewki, pomidorki koktajlowe i tak oto wyszła szybka sałatka w sam raz do obiadu.  Do niej użyłam gotowego sosu knorra. Pewnie wiele z was mnie skrytykuje za tego typu praktyki, ale ja jestem tego zdania, że od czasu do czasu nam nie zaszkodzi i nie popadajmy w paranoję. Tym bardziej, że nie jadamy takich rzeczy codziennie. 

Ktoś się skusi?


Składniki
Pęczek rzodkiewek
1 malutka cebulka
Pół łyżeczki cukru
1 łyżka oliwy z oliwek
Pomidorki koktajlowe (ilość dowolna)
1 opakowanie mix sałat (ja kupiłam w biedronce)
1 łyżeczka gotowego sosu włoskiego knorr (taki miałam pod ręką)

Przygotowanie
Mix sałat przekładamy do większej miski, pomidorki koktajlowe przekrawamy na pół i wrzucamy do sałaty. Rzodkiewki kroimy w cienkie plasterki i przekładamy do miski. Cebulkę szatkujemy w drobniutką kosteczkę i dodajemy do miski. Sos wsypujemy do sałaty, cukier i łyżkę oliwy z oliwek. Całość dokładnie mieszamy i podajemy. Prawda, że szybka?



SMACZNEGO!


8 komentarzy:

  1. Faktycznie szybko się ją robi :) Przy kolejnych zakupach taki mix sałat muszę kupić i zrobić do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę prosta i szybka w wykonaniu! Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie sałatki to u mnie podstawa :) jednak sosy do nich robię sama.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką sałąteczkę to ja mogę coraz drugi dzień jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Super pomysł na noworoczną sałatkę. Wszystkiego najlepszego w 2017 roku

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)