Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

piątek, 6 marca 2015

Nowość Good Food - wafelki ryżowe i kukurydziane




W dzisiejszym wpisie chciałabym wam pokazać nowość wafelkową jaka się ukazała na naszym rynku. Są to super cienkie wafelki ryżowe i kukurydziane. Pakowane są w małe opakowania o wadze 35g czyli po 7 sztuk. Myślę, że takie małe paczuszki są świetnym rozwiązaniem np. w podroży lub na spacerze z dzieckiem. Wystarczy wrzucić ją do torebki. Nie zajmuje dużo miejsca i w każdej chwili możemy je wyciągnąć i skosztować. Jak dla mnie super sprawa.



Pierwsze wafelki jakie skosztowałam to kukrydziane z solą. Bardzo mi posmakowały. Jak dla mnie są idealne. Są chrupiące i super cienkie. Taka wersja mi dużo bardziej odpowiada, niż te wcześniejsze. Mojej rodzinie również bardzo posmakowały.


Składniki:
Pełnoziarnista kukurydza 51%, grys kukurydziany, sól morska 0,75%
Produkt może zawierać sezam, soję i produkty pochodne.

Cechy charakterystyczne:
  • wafle niskotłuszczowe
  • produkt bezglutenowy
  • niska zawartość węglowodanów prostych
  • produkowane z najwyższej jakości kukurydzy
  • sposób wypieku zapewnia zachowanie wszystkich cennych składników pełnego ziarna
  • wysoka zawartość błonnik: 7,2%

Wafelki naturalne, czyli bezsmakowe, bez zbędnych dodatków smakowych. Również smaczne, tak samo jak smakowe. Powiem wam, że otrzymaliśmy wielki karton do przetestowania tych wafli. W przeciągu dwóch tygodni karton został opróżniony. Potrafią człowieka wpędzić w nałóg. Jedna paczka przed telewizorem znika w mgnieniu oka...
 
Składniki:
pełnoziarnisty brązowy ryż 100%

Cechy charakterystyczne:
  • pełnoziarniste i niskotłuszczowe
  • niska zawartość węglowodanów prostych
  • bez glutenu
  • extra cienkie, 6mm grubości
  • produkowane z najwyższej jakości ryżu brązowego
  • sposób wypieku zapewnia zachowanie wszystkich cennych składników pełnego ziarna
  • źródło błonnika: 3,8 %

Wafelki są moim zdaniem bardzo smaczne i podoba mi się ich nowa, cienka wersja oraz małe, filigranowe opakowania. Naprawdę polecam wypróbować. Te na zdjęciu powyżej są kukurydziane :)

Pozdrawiam Natalia

6 komentarzy:

  1. o cos dla mnie :) musze poszukac

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam jednak nie próbowałam. Wafle to fajna sprawa, kiedy nie ma się czasu na porządny posiłek. No i nowe gabaryty bardziej do mnie przemawiają. Dzięki Tobie chyba się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeść z jogurtem i bananem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze mam mały zapas tego typu wafli ryżowych, te fajne bo znacznie cieńsze niż moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wafle pełnoziarniste i w dodatku z błonnikiem :) To coś dla mnie :))) Muszę sobie kupić

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)