Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

piątek, 27 marca 2015

Makaron z sosem czosnkowo - paprykowym Reypol


Składniki:
Sól
Ser żółty
Dowolny makaron
Sos paprykowo - czosnkowy Reypol

Przygotowanie:
Makaron gotujemy w osolonej wodzie. Sos przekładamy ze słoiczka do rondelka i podgrzewamy, dodajemy pół szklanki wody i gotujemy chwilkę. Taki sos podajemy z makaronem i startym serem na tarce.

Otrzymałam w ostatnim czasie właśnie taki sos do przetestowania. Nie bardzo wiedziałam co mam z niego przygotować. Pomyślałam i połączyłam go z makaronem kolorowym. Jak na moje gusta smakowe, danie wyszło smaczne, lekko słodkawe, ale dobre. Jeśli macie u siebie w sklepie taki sos i nie macie czasu na gotowanie. To będzie świetne rozwiązanie na szybki obiad :)


    Właśnie takiego sosu użyłam:

6 komentarzy:

  1. uwielbiam makaron, na pewno wypróbuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie, choć ja jednak wolę domowe sosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu dania :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makaronik kolorowy i sosik

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)