Słoneczna Tłocznia - recenzja soczków

Pić powinien każdy i to do 2,5 litrów płynów dziennie. Czasami mi się zdarza, że w ciągu letnich dni wypiję tyle, ale ogólnie nie ma szans, abym tyle wypiła w chłodniejsze dni. Piję znacznie mniej i zapewne robię błąd, a może nie? Nie obciążam nadmiernie nerek? Sama nie wiem, ale fakt jest taki, że trzeba pić. W moim stanie karmiąc piersią, nie byle co, tylko wartościowe i naturalne soki. Do takich należą soki ze Słonecznej Tłoczni, naturalnie tłoczone.

Pierwszy jaki zaczęliśmy pić z rodzinką to sok jabłkowo-aroniowy. Jak dla mnie w smaku jest rewelacyjny, lekko słodkawy i lekko kwaskowaty. Takie połączenie lubię najbardziej. Nie ukrywam, że ten sok skradł moje serducho i jest moim faworytem z spośród tych wszystkich.

Drugi sok jest o smaku jabłkowo porzeczkowym i również jest bardzo smaczny. Bardzo nam wszystkim smakował ten smak. Co prawda w tych wszystkich sokach bazą jest 80% soku jabłkowego, a 20% tylko drugiego owocu. Szkoda, że nie ma przynajmniej pół na pół :)


Pojemność soków jest od  3 l do 5 l w zależności jaką pojemność chcemy sobie kupić. Dodatkowym atutem jest to, że są smaczne aż do 14 dni po otwarciu. Dodatkowo wyposażone są w wygodny kranik, który nam dozuje sok.


Mieliśmy jeszcze do wypróbowania inne trzy smaki takie jak np. jabłkowo marchwiowy, jabłkowo gruszkowy i same jabłko. Niestety nie zdążyłam im zdjęć porobić, bo zostały wypite w mgnieniu oka. Najgorzej wspominam smak jabłko marchew. Myślałam, że tutaj smak będzie podobny do karotki, ale czuć ewidentnie marchew, bez dodatku cukru. Nie posmakował mi i rodzinie, czułam tak jakby starą marchew.

Odkąd poznałam te soki. Tak teraz, tylko takie kupujemy:)

Ps. Kranik mógłby być jeszcze niżej umiejscowiony, ponieważ gdy się nam sok kończy to musimy przechylać pudełko i nim manewrować, aby wylać resztki. Zauważyłam, że w innych firmach kraniki są niżej i znacznie lepiej nam się wydobywało resztki.

Czy je polecam?
Oczywiście, że tak :)

http://www.slonecznatlocznia.pl/?main

13 komentarzy:

  1. Oj z checią bym spróbowała takich soczków :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie próbowałam w jakim sklepie są dostępne? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię te soczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te soki, chociaż za często ich nie piję. I w ogóle soki, nie z koncentratu smakują zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłem sok jabłkowy 3 l. (Słoneczna Tłocznia) w Lidlu kilka dni temu. Producent podaje, że jest to sok NFC (nie z koncentratu) oraz również, że bez dodatku wody. To ostatnie nie jest absolutnie prawdą - sok ma smak WODNISTY i podejrzewam, że po wytłoczeniu z jabłek był rozcieńczany wodą! Piłem tego rodzaju soki innych producentów i nie miały one tej wady. W związku z powyższym tego soku nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GUZIK PRAWDA !!!!!!!!!!!!!!!!! W TYCH SOKACH NIE MA WODYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  6. nie jest to prawdą w sokach nie ma wooodyy!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te soki są boskie, chociaż cena może przerazić... Ale cóż, są tego warte :D Wolę nie zjeść 3 lub 4 batoników i kupić sobie coś zdrowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piję te soki od jakiegoś czasu Przyznam że są smaczne mam tylko pewne obawy że producenci tych soków jednak dolewają wody pierwszy raz kiedy piłem to faktycznie rozcieńczałem z wodą bo były zbyt mocne dzisiaj już tego nie robię są nie zbyt mocne a szkoda ,oby naszym producentom nie uderzyły zyski do głowy i zaczęli zwyczajnie oszukiwać klientów a to się często zdarza .Cena nie jest niska może być nawet troszeczkę wyższa ale liczy się jakość i o tym należy pamiętać nasi szanowni Producenci ! łatwo zdobyliście sympatię i klientów i nie pozwólcie sobie na super zyski utrzymajcie jakość na dobrym poziomie a myślę że ten produkt sam się obroni .Jak zaczniecie oszukiwać spakujecie szybko walizki ludzie dzisiaj nie są głupi i naiwni a wybór na rynku z sokami jest dość spory .Więc mogę tylko Wam Życzyć Uczciwości a a Waszym klientom jak i sobie Zdrowia po wypiciu Waszych Soków

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka