Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

niedziela, 9 lutego 2014

Krótka recenzja patelni do mini naleśników

Witam
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić pewną patelnie do robienia mini naleśników. Patelnia jest idealna na mini przekąski dla dzieci. Posiada ona 19 miejsc do napełniania placuszków. Byłam ogromnie ciekawa jak się spisze ona w mojej kuchni. Jeszcze nigdy nie miałam z takim produktem do czynienia. Jeśli chodzi o smażenie naleśników to zrobiłam gęstsze ciasto aby było lepiej je nakładać. Samo nakładanie jest ok, ale niestety nie nadążałam aby całość pokryć ciastem bo reszta mi się paliła, a druga połowa patelni się dymiła. Taka chyba ze mnie fajtłapa jest. Patelnia pokryta jest cienką warstwą teflonu i jest strasznie cienka. Wydaję się, że jest z tych tańszych produktów. Podsumowując patelenka świetnie się prezentuje, lecz średnio mi przypadła do gustu, ale nie mówię, że nie będę z niej korzystała :)

Ten produkt otrzymałam do przetestowania od sklepu internetowego Emako.pl

 Zapraszam do obejrzenia asortymentu, może znajdziecie coś ciekawego dla siebie :)




Zapraszam do sklepu :)
http://emako.pl/
Pozdrawiam Natalia :)

17 komentarzy:

  1. przydałaby mi się taka patelnia:) chętnie odwiedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny gadżet:) czasem pewnie sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawaham się jej użyć w tym tygodniu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam takiej patelni, ale mimo wszystko jestem ciekawa jakby się spisała u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja mogę zjeść wszystkie próbne placuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, ale tak patelnia to bardziej do zbiorowego żywienia, a nie osobistego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć:) Super blog i niesamowite przepisy:) Na pewno będę z nich korzystała :)zapraszam do mnie http://agaslodziak.blogspot.com do obserwowania i komentowania :) Pozdrawiam cieplutko :) Aga
    PS obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może trzeba na czas nakładania ciasta zestawić patelnię z ognia?

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i tak, ale chyba trzeba najpierw nagrzać.
    Jakoś lipnie mi się jej używało.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sam raz dla drużyny piłkarskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patelnia dla przedszkola idealna. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. wniosek, nie zawsze to co fajnie wygląda jest praktyczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Patelnia fajna na większą rodzinę. Tylko szkoda że się przypala

    OdpowiedzUsuń
  14. 19? to sporo, na pewno byłaś zalatana przy jej obsłudze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wygląda ta patelnia, nigdy takiej nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. prezentuje się bardzo interesująco.. jak trzeba hurtowo smażyć naleśniki, to pewnie byłaby w sam raz. Troszkę szkoda, że się palą.. no ale może daj jej jeszcze szansę.. np. rozgrzej trochę, nałóż ciasto i potem smaż na małym ogniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadzwyczaj interesujące miejsce i fajnie czyta się twoje wpisy :) Czekam na dodatkowe oraz zapraszam do siebie na moją stronke internetową - pewnie jeszcze nie raz w to miejsce wpadne poczytać twoje teksty ;-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)