Naleśniki ze szpinakiem i serem feta

Dzisiaj przedstawiam wersję naleśnikową z serkiem feta i szpinakiem. Naleśniki smakują naprawdę wybornie, tak więc serdecznie polecam przepis mojego wykonania :)


Składniki:
Pół kostki sera feta
Opakowanie mrożonego szpinaku ok 500g
2 ząbki czosnku
Sól, pieprz do smaku


Na ciasto naleśnikowe:
2 szklanki mąki 
2 szklanki mleka
Pół szklanki wody gazowanej
Zmiksowany szpinak ok 3 łyżek
Szczypta soli
2 jajka

Przygotowanie:
Wyjmujemy z zamrażarki szpinak, wrzucamy na patelnię i smażymy na wolnym ogniu aż się cały rozpuści. Gdy już nam się rozpuści i usmaży to przekładamy go do miseczki. Odkładamy ok 3 łyżek do drugiej miseczki i miksujemy za pomocą blendera.  Do reszty usmażonego szpinaku dodajemy pokrojony ser w kostkę, czosnek przeciśnięty przez praskę oraz doprawiamy solą i pieprzem, ale uważajmy bo ser feta jest słony. Całość mieszamy i odstawiamy na bok. 

Następnie rozrabiamy ciasto na nalesniki. Czyli  wszystkie składniki łączymy wraz ze szpinakiem zmiksowanym. Jeżeli ciasto bedzie za gęste to dolewamy mleka.

Potem smażymy naleśniki, układamy na nim farsz szpinakowy i zwijamy.

Podajemy na ciepło, ale również możemy je podać jako przystawkę na przyjęciu. 

Smacznego

18 komentarzy:

  1. uwielbiam naleśniki, ale w takim wydaniu jeszcze nie jadłam, ale jutro to wypróbuję :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają naprawdę smacznie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh a ja nie lubię szpinaku ;((

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi ślinka pociekła.... uwielbiam naleśniki pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pysznie wyglądają! i ten kolor:) poezja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor i tak apetycznie wyglądają:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny przepis , ostatnio się właśnie rozsmakowuje w daniach szpinakowych

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie nie lubię naleśników, ale te wyglądają genialnie! ;)
    Aż zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. po ostatnim cieście francuskim ze szpinakiem jestem mega zrażona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim cieście to tez bym sie zraziła.
      Jakoś mi połączenie nie pasuje, ale każdy lubi co innego :)

      Usuń
  12. mniam aż ślinka leci,dawno nie jadłam szpinaku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. próbowałam.....muszę przyznać że dobre

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny pomysł na naleśniki :-) wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. czemu piszecie ze pysznie WYGLADAJA? zrobcie, sprobujcie i wtedy dajcie znac czy sa pyszne, a nie..

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka