Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

środa, 31 lipca 2013

Makaron w sosie kiełbaskowym

Dzisiaj moja kolejna inwencja twórcza sosu do makaronu. Wyszedł bardzo smaczny. 
Smakiem przypominający spaghetti :)

Składniki
2 pętka kiełbasy podwawelskiej
Oregano, bazylia
Sól, pieprz do smaku
2 ząbki czosnku
Pół kartonika przecieru pomidorowego
1 łyżka koncentratu pomidorowego
Cukier do smaku
1 duża cebula
Można dodać pól kostki rosołowej, ale nie trzeba

Przygotowanie:
Makaron sobie wcześniej gotujemy i zostawiamy w naczyniu. Kroimy cebulę w kostkę i tak samo kiełbasę i podsmażamy razem na patelni. Do usmażonej kiełbaski dodajemy koncentraty pomidorowe, przeciśnięty czosnek, oregano, sól, pieprz i cukier do smaku. Dusimy ok 20 minut. Pod koniec duszenia dodajemy bazylie tak ze 2 większe szczypty, aby nie za duże bo danie będzie miało gorzkawy poskamak. Podajemy z wcześniej przygotowanym makaronem.




20 komentarzy:

  1. makarony to moja miłość największa(zaraz po mężu i zakupach hihi :D)- od razu zrobiłam się głodna ogladajac fotki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł na szybkie danie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żebym lubiła kiełbasę to już bym jadła, a tak to pokażę mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada smacznie
    ja jednak wole brazowy makaron
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. makaron z kielbasa swietnie to brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędnie wygląda ten sos, aż mnie wyobraźnia ponosi jak musi smakować. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszne, szybkie i znika również wmgnieniu oka:) kocham takie danka!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam:D taki sosik zawsze się sprawdzi:)
    Ps. gotowanie za głosowanie już trwa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam:) mojemu chlopakowi by sie taki obiadek spodobal, super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie! Bardzo lubię takie kiełbasiane sosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów mi zapachniało, aż się głodna zrobiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki pyszny obiad, uwielbiam takie sosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm pycha! Ja też często robię podobny, ale bardziej "po swojemu";D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda :) Muszę mężusiowi ugotować ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)