Mój nowy blog :)


 Kochani kilka dni temu szperałam w ustawieniach mojego bloga i tak rozmyślałam co by tu jeszcze poprawić. Trochę się obawiałam zmian ponieważ mogłam coś sknocić, a nie polepszyć. Zmieniłam tylko trzcionkę jak widać :) Wtedy założyłam innego bloga aby poeksperymentować troszke. I już ten blog został, nie skasowałam go. Bo mi sie tak spodobała jego delikatna oprawa, że postanowiłam go dalej prowadzić. Tym razem na temat kosmetyków i pielęgnacji. Zdaję sobie sprawę, że to inna tematyka niz kulinaria, ale każda kobieta uwielbia kosmetyki i mam nadzieję że dam radę. Tak więc serdecznie zapraszam do czytania i obserwowania nowopowstałego bloga. http://kosmetycznieee.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Powodzenia:) Bardzo ładna czcionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie to dopiero pyszności ;)
    aż ślinka cieknie :)
    a z drugim blogiem pewnie też sobie poradzić.
    w końcu kto wie tyle o kosmetykach, jak nie kobiety :)
    już obserwuję oba blogi :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Oczywiście ze obserwuje drugiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka