Moi ulubieńcy !


Hej dziewczyny dzisiaj post który dotyczy innych blogerek. Chciałabym się wam pochwalić, na które blogi najczęściej zaglądam, czerpię inspiracje i czytam prawie każdy post. Uwielbiam chodzić po innych blogach, można się od was czegoś nowego dowiedzieć, jak gotujecie, co lubicie, a czego nie lubicie. Blogi z tematyką kulinarną to ja w większości ubóstwiam. Niestety to już takie moje małe zboczenie zawodowe. Może za wiele ich nie jest ale tak naprawdę, musiałabym wymienić wszystkie blogi które obserwuję :)  Oto kilka moich ulubieńców. Pozdrawiam was cieplutko:)

17 komentarzy:

  1. a dlaczego nie można przejść bezpośrednio na polecane blogi bo zamiast strzałki pojawia się pomidor?
    uważam że jest to duży minus tego miłego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi raczej wygląda to na dynię;) Rzeczywiście, linki nie działają, a szkoda...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah masz rację :D może być i dynia ;)
      tak czy inaczej przeszkadza!

      Usuń
    2. Tak dziewczyny to dynia :)))

      Usuń
  3. Wow, przypadkiem tutaj trafiłam i co widzę? Że tak ładnie wyróżniłaś mój blog :) Dzięki wielkie, że do mnie zaglądasz, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Pozdrawiam serdecznie :)
    Ansia z Pin-up Cake

    OdpowiedzUsuń
  4. O, już działa tak jak należy. Super, teraz można na spokojnie wszystko przejrzeć. Dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Kochana za wyróżnienie :*** !! aż mi się cieplutko na sercu zrobiło :) pozdrawaim gorąco i do zobaczenia na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku!:) ja też jestem wyróżniona:) bardzo dziękuje:) też chętnie zaglądam na Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi miło:) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. też chętnie zaglądam na te blogi i do Ciebie oczywiście:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niespodzianka:-) Cieplutko na serduchu się zrobiło. Kuchareczko, pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, ale jestem mile zaskoczona :) dziękuje ślicznie za wyróżnienie, ogromna niespodzianka :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. milutko :) dziekuje Ci bardzo za wyroznienie :) pamietaj jak potrzebujesz rady wiesz gdzie sie dobijac pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, jeszcze się odezwę do ciebie nie raz :)

      Usuń
  12. jest trochę tego :) ja miałabym duży problem z takim wypisaniem moich ulubieńców, bo jest ich ponad 600. Śliczne tulipanki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. MNIAMNIUŚNE TE BLOGI....:)))

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka