Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

piątek, 4 stycznia 2013

Test herbat firmy Skworcu



Tradycyjnie także w te święta nie było śniegu. Mimo to mróz od czasu do czasu dawał o sobie znać. Te właśnie momenty były doskonałą okazją do wypróbowania kolejnych produktów http://www.skworcu.com.pl, a mianowicie herbat: hawajskiej owocowej, romantyczny wieczór (zielona) i karmelowej (czarna). Za aromat daję 6/6, jednak znowu miałam wrażenie, że było go więcej niż samego smaku. Wiem, że herbaty liściaste z natury są „bladego” koloru, ale w tym przypadku wydawało mi się, że piję ciepłą wodę z nutką herbaty, a nie na odwrót. Może po prostu zbyt wysoko postawiłam poprzeczkę, porównując je do innych zielonych herbat, które po dłuższym czasie parzenia dawały mi „kopa”, a tutaj długość nie miała znaczenia… Nie wiem od czego to zależy, bo przecież na pierwszy rzut oka ich skład nie różni się od pozostałych. A wam jak przypadły do gustu te herbatki ? Moja osobista ocena tych herbat to 4/6.


6 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tych herbatach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też tych herbat nie piłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No dziewczyny może kiedyś je skosztujecie i może wam przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jak będę w Polsce to się skuszę na te herbatki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo brzmią bardzo apetycznie, zaciekawiłaś mnie nimi!

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)