Szybki obiad po mojemu:)



Ostatnio wspominałam wam o nowej współpracy z firmą Prymat. I tak się zastanawiałam, co by tu przyrządzić na szybkiego, na obiad dla męża. Postanowiłam zrobić kurczaka i wykorzystałam do tego przyprawę do indyka. Moim i męża zdaniem danie wyszło bardzo dobre, pomimo że ta przyprawa ma ciut inne zastosowanie, to jednak fajnie pasuje do kurczaka. 

Składniki:
2 piersi z kurczaka
1 łyżeczka musztardy
0,5 łyżeczki chrzanu
1 łyżka oleju
Sól, pieprz
Pół łyżki keczupu
1 cebula
Przyprawa do indyka Prymat

Przygotowanie:
Kurczaka płuczemy i kroimy drobniutko w kostkę. Cebulę kroimy w piórka i dodajemy do kurczaka. Następnie dodajemy do kurczaka resztę składników i dokładnie mieszamy całość. Takie mięso możemy od razu smażyć na niewielkiej ilości oleju lub dłużej zamarynować. Smażymy na wolnym ogniu ok 15 minut, mieszając co jakiś czas.

Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. Tak, tak, to faktycznie szybki obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie i szybko:) do tego sos czosnkowy fajnie by pasował:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, bardzo ok jest ta przyprawa ;) musiałoby być pyszne! pozdrawiamy, Dwoje na Kuchence

    OdpowiedzUsuń
  4. obiad na szybko..to coś co ja preferuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki obiad to w sam raz dla mnie, bardzo smaczny i zrobiony ekspresowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko i pysznie, nizły pomysł na obiad...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie obiadki "po swojemu":) smakuja najlepiej:D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ta 1 lyzke oleju to dodac do kurczaka czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do kurczaka.
      Całość potem normalnie na niewielkiej ilości tłuszczu usmaż.

      Pozdrawiam

      Usuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka