Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

środa, 9 stycznia 2013

Pieczone pałki z kurczaka

Jak widzieliście ostatnio otrzymałam produkty Prymat do testowania i dzisiaj nadarzyła się okazja do ich przetestowania. Wypróbowałam marynatę pikantną do mięs i pieprz czarny w młynku. Co do marynaty jest ona na surowo taka bez smaku, ale rzeczywiście jest pikantna. Po upieczeniu, pałki wyszły dobre. Ale mimo wszystko mi nie przypadła do gustu. Jak wspominałam użyłam również pieprzu czarnego w młynku. Jest on bardzo aromatyczny i bardzo mi on przypadł do gustu. Wiem, że już następnym razem go sobie kupię. Moja osobista ocena marynaty w skali od 1 do 6 wynosi 3. Ocena pieprzu to 6 na 6.

Składniki: 
  • 6 pałek z kurczaka
  • marynata pikantna ( ja użyłam tej co na zdjęciu poniżej )
  • sól,
  •  pieprz ( użyłam tego co na fotce )
  • szczypta czosnku suszonego
  • pół łyżeczki papryki słodkiej
  • 1 łyżka oleju  

Mięso myjemy, wrzucamy do miski i dodajemy wszystkie składniki. Całość mieszamy dokładnie i odstawiamy do zamarynowania na ok 1 godzinę. Po upływie czasu pałki przekładamy do blaszki i pieczemy w 180 st C ok 1 godziny. 






16 komentarzy:

  1. Czekam na paczuszkę z tej firmy :) Smaczne pałeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co ty w niej otrzymasz, daj znać :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kurczaka :)smacznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm uwielbiam taki obiadek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo poręczna ta marynata. Ja zazwyczaj robię marynaty sama, ale chyba jednak się skuszę na tę w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wygląda! :) A taką marynatę w butelce widzę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladaja wyjatkowo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pysszzznie, chyba bede czestszym gosciem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i mam nadzieję, że częściej zajrzysz :)

      Usuń
  8. Nie spotkałam jeszcze tej marynaty . Jak nie do końca Ci pasuje to spróbuj ją ,, uszlachetnić " - np. przez dodanie odrobimy miodu , lub powideł śliwkowych - nabierze charakteru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem lepiej samemu zrobić marynatę.

      Usuń
  9. Pałki wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiamy takiego kurczaka:)
    obiad jest wtedy zjedzony do ostatniego kęsa:D

    OdpowiedzUsuń
  11. mój ulubiony, prosty, ale za to smaczny, obiadek ;-)
    pozdrawiam,
    Szana!

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)