Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

czwartek, 13 grudnia 2012

Potworek :)

Zobaczcie jakiego potworka stworzyłam z masy cukrowej dla mojej niuni.  Maja jak go dopadła to połowe go zjadła, ale drugą połowę zostawiła, bo za słodkie było hi hi. Nie dziwi mnie, że zostawiła kawałek bo mnie aż by zemdliło. Mój łobuziak tylko mruczał jakie to dobre. Pierwszy raz bawiłam się masą cukrową gdy robiłam marcheweczki na ciasto marchewkowe i drugi raz teraz, bo mi kawałek został to więc postanowiłam coś z niej zrobić i oto efekt. Przyznam szczerze,że fajna sprawa tak się pobawić. Może nie jest za piękny ale ile radości dziecku przyniósł :)


11 komentarzy:

  1. Śliczny stworek, nie dziwne, ze malutka tak się na niego "rzuciła" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci uwielbiają słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za namową zajrzałam :) Smakowite rzeczy tworzysz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ludek, mojej małej też by się spodobał i do zabawy i do spałaszowania:-). Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziak z niego, to nie ma co się dziwić, że córcia była zachwycona:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy, sama bym go nadgryzła :) W takim razie czekam na zdjęcia ciacha marchewkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehe ale bomba:) moi synkowie by się na niego z miłą chęcią rzucili:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo w każdym z nas ciągle jest coś z dziecka, dlatego lubimy się pobawic "plastelinką" ;)
    Smieszny stworek :))

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)