Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

poniedziałek, 26 listopada 2012

To zamierzam sobie kupić :)

Jak każda z nas kucharek ma zapewne takie coś jak manię kupowania rzeczy do kuchni. Jedne dziewczyny mają fioła na punkcie talerzyków, inne na papilotkach do muffinek, a ja na punkcie  wszystkiego co jet związane z kuchnią. Mój M mówi, że już nie ma miejsca na te graty, ale jak coś zobaczę fajnego to aż żal nie wsiąść i zawsze mi się przyda :) Teraz zamierzam sobie kupić nóż fiskars szefa kuchni lub taki nóż japoński też tej firmy. Następną rzeczą jest łyżeczka obustronna do wydrążania. Kolejnymi rzeczami  są maszyna do lodów, patelnia do racuchów i jajek sadzonych, patelnia grillowa, gałkownica do lodów no i szczypce z końcówką plastikową. Mam taki plan aby właśnie nóż, łyżeczkę i szczypce kupić sobie jeszcze w tym roku :)

1)Patelnia do jajek i placuszków:

2)Nóż szefa kuchni:



3) Łyżeczka obustronna:



4)Szczypce nylonowe:




14 komentarzy:

  1. No to ciekawy pomysł podsunęłaś mi na świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nóż taki mam i jest rewelacyjny, do niego mąż dokupił mi również ostrzałkę, także polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, taka nie duża http://www.megamedia.pl/ostrzalka-do-nozy-fiskars-roll-sharp-ceramiczna.php?cnv=97bc9f-8ce78398ce&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2012-11&utm_content=72543#nclid=b30c7c297f5cc97efd7283fba1d9b8ea jak na tym linku:)

      Usuń
  3. Oh moja lista jest o wiele dłuższa a w portfelu dno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki nóż tez by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  5. Odradzam patelnię do placuszków z Makro. Kupiłam i nawet z olejem wszystko do niej przywiera ;/ Pozostałam przy smażeniu na patelni do naleśników z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do makro się nawet nie wybieram może na allegro coś znajdę :)

      Usuń
  6. Mój mąż kupił mi ostatnio nóż szefa kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taką patelnie i polecam, jak się już ją ma to zyskuje wiele nowych zastosowań ;) szczypce posiadam dokładnie takie z sylikonowymi końcówkami i też są bardzo przydatne. za to na nóż chyba też zapoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko też tak myślę, że wile nowych rzeczy będzie można tworzyć na tej patelni :)

      Usuń
  8. Przydałaby mi się taka patelenka :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)