Nowy nabytek kuchenny:)

Witam muszę się wam pochwalić jaki mam nowy nabytek kuchenny:)
 Byłam z mężem przypadkiem w Ikei  i natknęłam się na takie foremki do lodów.
Kiedyś już ich szukałam w sklepach, ale jakoś nie mogłam ich dostać w przystępnej cenie.
Foremki są na 6 lodów i kosztowały mnie 9 zł.
Tylko jeszcze jedna rzecz została mi do kupienia - maszyna do lodów.
Strasznie choruję na taką maszynę i super byłoby mieć takową.
A wy robicie lody? Jak tak to w jaki sposób ?
Ja kiedyś zrobiłam  lody o smaku czekoladowym i przyznam że dobre, lecz zbite.
Nie  chciało mi się ubijać po prostu :(
Jak kupię sobie maszynę, a będzie to niedługo to zrobię lody w tych foremkach.
A na razie niech czekają.

          

5 komentarzy:

  1. mamy podobne:) dzieciaki są zadowolone;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa i radości dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupię :). Miałam w planie jutro jechać do ikei po garnek żeliwny, ale zorientowałam się, że jest Święto ;). Zakupy muszą poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dla dzieci jak i dorosłych, ale mam ochotę na takie domowe deserki! Muszę sobie też je kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka