Kokosowy murzynek z malinkami:)

Składniki:
  • kostka miękkiego masła
  • niecała szklanka cukru
  • garść wiórków kokosowych
  • 1,5 łyżki kakao
  • 3 jajka
  • 1 szklanka mąki
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • maliny ok pół szklanki
Przygotowanie:

Ucieramy miękkie masło z cukrem.Następnie dodajemy po jednym jaju i ucieramy dalej. Do masy dodajemy mąkę, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, kakao i nadal miksujemy, aż się składniki wymieszają. Na końcu wrzucamy maliny i mieszamy.Wlewamy ciasto na kwadratową blaszkę i na końcu posypujemy ciasto wiórkami kokosowymi. Pieczemy 180 stopni ok 50 minut.

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się tu spodobało, przejrzałam wszystko do samego końca, a raczej początku hhehe :) Jest tu wiele ciekawych,nietypowych, ale za razem prostych i szybkich w wykonaniu przepisów - czyli coś dla mnie:) Zaraz po mojej pasji wizażowej uwielbiam pichcić, ale samą dni kiedy brakuje weny, dlatego też dodaję do obserwowanych :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi anonimie bardzo proszę podpisz się jeśli chcesz się wypowiedzieć.
Dziękuję za komentarze :)

Copyright © Mała kuchareczka